Veel gebeurt in de tussentijd - Reisverslag uit Covelong, India van Timo Dummer - WaarBenJij.nu Veel gebeurt in de tussentijd - Reisverslag uit Covelong, India van Timo Dummer - WaarBenJij.nu

Veel gebeurt in de tussentijd

Door: Timo Dummer

Blijf op de hoogte en volg Timo

13 Juni 2014 | India, Covelong

Hee iedereen,

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste verslag, maar bekijk het aan de positieve kant. Want dat betekent dat ik lekker veel te vertellen heb.

Een van de leuke dingen die ik heb mogen doen is het voeren van jonge Dwarf Caimans met de pincet. Het was echt een geweldige ervaring om ze van zo dichtbij te zien. Helaas heb ik hier geen foto's van.

Ook ben ik sinds mijn laatste verslag gebeten door een krokodil, maar wees niet al te geschokken. De krokodil was maar een dag oud, dus de schade is beperkt tot een klein krasje op mijn middelvinger.

Er zijn ook twee nieuwe vrijwilligers bijgekomen. Twee Indiase meisjes. Een van 18 en een van 19. Met namen die ik alleen kan uitspreken maar niet kan schrijven...

Afgelopen zondag ben ik samen uit eten geweest in Mahabalipuram met twee vrijwilligers (de laatste vrijwilliger was er toen nog niet) en met twee medewerkers. Hier heb ik de lokale vis en bier mogen proeven en beide smaakte zeer goed. En de heenreis was ook al een flinke ervaring, want het vervoer was een tuktuk waar we met 14 man in zaten (incl. de chaffeur). En ja, ik nam vrij veel plaats in beslag dus de mensen zullen wel gedacht hebben "Damn, White People".

Komende zondag komt er weer een nieuwe vrijwilliger. Dus het wordt al een gezellige boel hier op het park.

Dit was het weer voor deze keer. En ik zal vanaf nu proberen vaker een verslag te plaatsen.

Groetjes uit India

P.S. Ik ben al welgeteld 5 blanke mensen tegengekomen.



  • 13 Juni 2014 - 14:40

    Geke:

    Hey Timo, wat leuk om je verhalen te lezen! Heel veel plezier!
    Groetjes van Koen, Nina, Rom en Geke

  • 13 Juni 2014 - 17:49

    Pap En Mam:

    O, o veel meiden. Pap vraagt of ze bij jou op de slaapzaal liggen ...:). Geintje Sandra :) Nou mis ik nog een mooi versje of gedicht (en foto's natuurlijk) van de om 4 uur 's ochtends bewonderde opgaande zon.
    Veel plezier van 't weekend. Een werkweekend of ga je er met vrijwilligers nog even tussen uit?
    Lfs pap&mam

  • 13 Juni 2014 - 18:36

    Joop En Yvon:

    Volgens Joop heb je zo wel een leermomentje...steek nooit je middelvinger op naar een krokodil...

  • 13 Juni 2014 - 19:09

    Sandra:

    Haha ik denk dat Timo zelf inderdaad wel weet wat ik daarvan zou vinden.
    Maar gelukkig is er ook nog zoiets als vertrouwen hebben in elkaar :p

  • 13 Juni 2014 - 23:55

    Willy En Piet:

    He..he..eindelijk weer een verhaaltje, nee hoor ... grapje.
    Je hebt zoveel nieuwe indrukken dat het versturen van berichtjes er bij in schiet, en dat begrijpen we best.
    Fijn dat je het naar je zin hebt, piet griezelt al bij de gedachte om een krokodil van zo dicht bij te zien laat staan er door gebeten te worden ook al is het nog een babytje.
    Wat doen ze eigenlijk met al die beesten? Zit er ook een maximum op het aantal?
    We kijken weer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes uit Lelystad.

  • 17 Juni 2014 - 20:21

    Pap En Mam:

    Hoi Timo, we zien net pas de foto's die onder zijkopje linksboven staan. Daar zien we ook het stapelbed waar je niet in past. Tip van pap: kun je het matras van het bovenste bed op de 2e helft van je eigen bed leggen, zodat je hem verlengd voor je benen: kun je wel rechtuit liggen, je ligt dan alleen met je benen wat omhoog ... Lfs pap en mam Groetjes aan de krokodillen, we kjiken uit naar skypen en nieuwe berichtjes op deze site.
    Ennnnne Sandra: goede reactie!

  • 19 Juni 2014 - 14:14

    Marian De Boer:

    Hoi Timo, erg leuk om je verslagen te lezen. Zo blijven wij -en ook opa en oma- op de hoogte van je reilen en zeilen.
    Opa en oma schrokken wel toen we ze vertelden dat je gebeten was door een krokodil, maar toen we zeiden dat het nog maar een baby krokodilletje was moesten ze lachen.
    De hartelijke groetjes van ons en van opa en oma

  • 22 Juni 2014 - 22:49

    Opa En Oma Berkenbosch:

    Leuk verslag Timo. Wij zien uit naar de volgende.

    groetjes van Opa en Oma Berkenbosch.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Covelong

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Nog maar 2 weekjes

26 Juni 2014

Al bijna een maand van huis weg

13 Juni 2014

Veel gebeurt in de tussentijd

03 Juni 2014

Eerste impressie
Timo

Actief sinds 03 Juni 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 2319

Voorgaande reizen:

03 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

31 Mei 2014 - 27 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: